مـحـیـا

دریچه ای به محیای اهل بیتی

مـحـیـا

دریچه ای به محیای اهل بیتی

مـحـیـا
آخرین مطالب
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۲۱ راحتی

هر وقت که بخواهی، خدا با تو حرف می زند

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱ ب.ظ

اقبال لاهورى مى گوید: «پدرم سخنى به من گفت که در سرنوشت من فوق العاده اثر بخشید؛ روزى در اطاق خود نشسته و مشغول خواندن قرآن بودم، پدرم آمد از جلوى اطاق من بگذرد، رو کرد به من و گفت: محمد! قرآن را آنچنان بخوان که گوئى بر خودت نازل شده است! از آن وقت، من هر وقت به آیات قرآن مراجعه مى کنم و آنها را مطالعه مى کنم، چنین فرض مى کنم که این خداى من است که با من که محمد اقبال هستم دارد حرف مى زند.

حماسه حسینی، ج1، ص223



۹۲/۱۱/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
العبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی